torsdag 12. mars 2009

Kari fyller 16 år!


Fredag 13. mars er bursdagen til Kari. Gratulerer!

Vi tjuvstartet litt og feiret allerede på tirsdag. Da kunne nemlig Helene og Andreas også være med. De reiste tilbake til Norge seinere samme kveld. Etter ettermiddagsaktivitetene i slummen ble Mari, Else og Silje med meg hjem. Kjekt at Ingvild fra Mukdahan også var i byen og kom. Knut hadde en kamerat fra Australia på besøk og Dag kom akkurat hjem fra Norge den dagen så det ble skikkelig bursdagstemning. Utrolig nok ble marengekaken jeg lagde også spiselig.



I morgen tidlig er det nok ingen som gidder å stå opp å vekke Kari med bursdagsang. Hun står opp alt for tidlig, ca. kl. 04.00. Får håpe hun ikke har gått og lagt seg når jeg kommer hjem fra jobb. Det skal være semesteravslutningsgudstjeneste på presteskolen(LST). Den begynner kl. 18.00 for de som befinner seg i Bangkok og har lyst til å komme. Når det gjelder musikken på gudstjenesten blir det thaimusikk. Vi har for første gang, i hvert fall i min tid her, satt sammen et thaiorkester bestående hovedsaklig av lærere. Det blir spennende.
Tilbake til Kari siden det er hennes bursdag. Hun kom tilbake fra Indonesia på søndag. Jentene til Patana vant igjen! Kari og Luke er de eldste på laget og kapteiner.
De neste helgene er det også mye spennende som skjer for henne. På lørdag skal hun løpe 3000m og 1500m. Neste helg er det vannpolo-turnering og de to neste helgene svømming igjen. Det blir nok litt hardt å holde tritt med leksene.

3 kommentarer:

Anonym sa...

woohoo
Hurrah for meg som fyller mitt aar jeg meg maa jeg gratulere!!!

hehe
Kari

Anonym sa...

Gratulere , Kari!! Sendte mail i går. Sett den? Godhilsen mormor

Ragnhild sa...

Gratulerer med vel overstått!! :D

Prøver å følge litt med her inne på hva dere holder på med. Keep up the good work! :)