torsdag 20. september 2007

Andre time for den nye lørdagsgruppa på fiolin.


På lørdag var jeg ganske spent på hvordan det ville gå på den nye fiolingruppen. Ville alle komme tilbake?Ville den gode stemningen holde seg, og ville barna være like ivrige?
Heldigvis hadde jeg tid til å forberede meg godt siden resten av familien min var avgårde på dykkertur, og jeg ble ikke skuffet. Da jeg kom 1,5 timer før tiden, var det flere som allerede var kommet, også Ton (en gutt på 15 år) som skulle hjelpe meg å undervise. Siden jeg ikke har tid til å undervise alle disse barna enkeltvis i løpet av uken, nyttet vi anledningen til å øve inn noen små detaljer før timen skulle begynne.På bildet ser dere de to ivrige barna. Dere kan også se et bilde fra selve gruppetimen.

1 kommentar:

Anonym sa...

This looks just like Sofia's violin group (but bigger).