søndag 6. januar 2008

Ferie i Sør-Thailand!



Godt nytt år til alle som leser bloggen min!

Vi kom hjem fra en deilig ferie i Sør-Thailand i går kveld. Der nøyt vi nydelig natur over og under vann, deilig frisk luft, god thaimassasje og mat, strender og vennskap sammen med to familier Røiseland. Dykking/snorkling på Similan-øyene samt feriedager i Krabi kan anbefales.

Rett før jul fikk Kari tatt vekk tannreguleringen.

Første dagen var vi noen timer på Patong stranda der ungdommen fikk prøve vannscuter. Jeg ble så redd at jeg ikke klarte å se på, men heldigvis gikk det bra. Håper det blir lenge til neste gang.

Jeg er den eneste i familien som ikke dykker. Her følger Ola godt med på instruksene før han hopper uti.

Krabi har jeg dessverre ingen bilder fra for jeg glemte å ta med laderen til kameraet.Men dykkermesteren som fulgte gruppen vår ved Similan-øyene tok mange flotte bilder . Her er noen av dem:

I denne båten var vi tre dager og to netter. De ivrigste fikk tatt 11 dykk i løpet av disse dagene.











5 kommentarer:

Anonym sa...

godt å se og høre at dere er vel hjemme igjen. Gleder meg til å se Karis smil!! Lykke til med hverdagen. Klem fra mor på Vats

nina sa...

Wow!!! Det der så gøy ut!! Tror jeg må ta meg en tur dit en gang! Håper dere har det bra! Hils familien! Hilsen Nina:)

Unknown sa...

very nice pictures.

Linni på nye eventyr:) sa...

Heisann:)
Hørtes hærligt ud mæ en tur te sør ja å ikkje minst dæ å få dokka litt! Mangen fine bilde.
Håba alt står godt te mæ dåkke.
Me savne Bangkok å kjæme ner ijenn.
Snakkes

Anonym sa...

Mange flotte bilder.Så bra at dere har hatt så fin tur.
Det er veldig hyggelig å lese om dere og arbeidet.Veldig lykke til hele tiden!!Hilsen Inger-Johanne Gjerløw