lørdag 26. januar 2008

Oppladningsmåltid


I morgen er det et av årets største svømme stevner for Knut og Kari, nemlig BISAC som betyr Bangkok-mesterskap mellom de internasjonale skolene i byen. Siden svømmeklubben har arrangert to seminarer dette året, et om kosthold og et om psykisk styrke, tenkte jeg at jeg skulle prøve å lage et sundt måltid nå i kveld som oppladning til konkurransedagen. Alle syntes det var en god ide å utsette lørdagspizzaen og godteriene til i morgen, så da ble det til det.
Så etter at jeg kom hjem fra fiolinundervisningen satte jeg i gang. De som kjenner meg vet at jeg ikke er særlig flink til, eller glad i å lage mat, så litt nervøs var jeg.
Men heldigvis gikk det bra. Ingenting svidde seg eller ble ødelagt, og Kari og Knut var fornøyde. Så nå gjenstår det bare å se om innsatsen min gir resultater i morgen. På bildet øverst ser dere noen av restene etter måltidet.

Ola skal ikke svømme, så han fikk lov å ha overnattingsbesøk av sin gode indiske venn, Abu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med svømmingen!
godhilsen mor og far på Vats

Anne Brit og Arne sa...

heimelaga rundstykker??? eg bøyer meg i støvet...Så flink du er!! reknar med at svømminga gjekk bra?