tirsdag 1. mars 2011

Bryllup!


På lørdag var det flott bryllup for Åå og Toed. Begge kjenner jeg godt siden jeg har undervist dem i salmesang, kor og piano på presteskolen. Det er ikke lov til å gifte seg mens de er studenter, men Toed ble ferdig forrige semester og Åå litt før, så nå var tiden inne. Begge to er flotte mennesker som er innstilt på å tjene Gud i den lutherske kirken her. Vær gjerne med å be for dem.
På bildet over ser dere dem sammen med de som var aktivt med på seremonien. Jeg var jo også med på en måte ved å spille. Jeg hadde også med meg en strykegruppe på 9 barn/ungdommer fra Immanuel som spilte i forkant og ved første prosesjon inn(lysbærere og deretter brudgommen).
Thaier er veldig flinke til å få tatt bilder ved slike anledninger. Alle som ville kunne stille opp og ta bilder sammen med brudeparet. Alle misjonærene som var tilstede måtte selvfølgelig også ta bilde sammen med brudeparet.

Etterpå var det mat for alle med mange retter og litt taler og underholdning, men hele festen var ferdig ca. kl. 20, så det varer ikke like lenge som i Norge. Vet ikke hvor mange gjester det var, men tror det må ha vært nærmere 200. Jeg har dessverre ikke bilder fra resten av bryllupet, men kanskje jeg plusser på noen flere seinere dersom jeg får tak i kopier fra noen andre.

Ingen kommentarer: