fredag 23. mai 2008

Stakkars den som har blitt 40!



Jeg kan ikke si annet, enn at min kone ser særdeles godt ut for alderen. Hun er sprek og har trolig flere aktive år igjen foran seg før hun går av med pensjon. Ellers må jeg si at det føles litt rart for meg, som fremdeles er som ungdom å regne, å være gift med en så gammel dame. Jeg serverte henne frokost på sengen i dag siden hun har bursdag. Vanligvis kommer hun seg greit opp av sengen om morgenen, helt uten hjelp.

GRATULERER MED DAGEN SOLVEIG!

Hilsen Dag

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Solveig

Gratulerer med dagen ! Godt å høre at Dag bekrefter at du er i fin form fortsatt....Han en flott gebursdag !

Hilsen
Marianne fra Godalsveien
Fortsatt i aldersgruppen 30-39 år

Anne Brit og Arne sa...

Gratulerer, Solveig! Du er en flott 40-åring! Regner med at Dag får en passende hilsen når han blir 40 om noen måneder...

Maria og Espen Tveten sa...

Gratulerer så mye med dagen. Hilsen kommer litt for seint, men men... Du er en god kollega.

Espen

Solveig Meling Johannessen sa...

Tusen takk for hilsener!
Veldig kjekt når noen tar seg tid til å kommentere bloggen.

Hilsen Solveig