onsdag 10. desember 2008

Vinternorge - et glansbilde?

Når vi ikke har opplevd norsk vinter på 11 år, er det viktig å huske på at vinter i Norge ikke nødvendigvis er slik vi husker den, eller slik vi har sett den på postkort og glansbilder.......


Den kan være enda vakrere!!!



Vi startet vårt norske vinter-eventyr med to netter i lånt leilighet på Aker Brygge i Oslo, førjulsstemning og julehandel på Karl Johan, besøk til gode venner og adventsgudstjeneste i Trefoldighetskirken.

(Bildene er tatt fra verandaen der vi bodde)


Deretter fulgte fem dager til hvile, stillhet, refleksjoner og turer i skog og mark på Modum.










Hilsen Dag

10 kommentarer:

Thaimaria sa...

Åååh...og vi er ikke misunnelige i det hele tatt..Såååå fint! Kos dere i Norge, og ha en riktig god førjulstid!

Anonym sa...

สวัสดีค่ะ
สบายดีไหมคะ ทำไมอาจารย์ผ่าน Drammen แล้วไม่แวะเยี่ยมเรา เราคิดถึงอาจารย์ทั้งสอง ขอเบอร์โทรที่ใช้ในนอร์เวย์ได้ไหมคะ
สวัสดีจากครอบครัว Skjerpe.

Anonym sa...

!!!!!!!!!!!!!!!
sinnnsykt!!!!
gleder meg :)
kari

Om oss sa...

Å, så fint det er med snø!!!
Kos dere i vinter-Norge!!

Ønsker dere gode dager i Norge, og god jul!!

Hilsen MIldred og Tore

Astrid Veum sa...

Kjære Dag og Solveig med familie!
Ønsker dere et flott opphold i Norge og en velsignet julehøytid!
Astrid og Atle Roger

Mari sa...

Vinter-norge er finere enn jeg trodde! Håper dere har det bra i Norge!
God jul til dere!
-Mari

Anne Brit og Arne sa...

Tenker på dere! Fortsatt god adventstid!

Anne Brit og Arne sa...

Tenker på dere! Fortsatt god adventstid!

Takk for at du tar deg til å lese bloggen min sa...

hei så flott det var , å så knall fine bilder god å ta bilder:) er vel dag det tenker eg eller???? lnege siden jeg har fått ungene dine inn på facebokk kjempe sepndene å se hele siden alt dere har fått gjort å dette kun på to år vao sier bare eg:) ønsker dere fortsatt en fin ferie vet dere er i norge i år :) klem

Ida E sa...

Trist at dere er i Norge uten å ta kontakt. Jeg bor bare en halv time fra Modum og 1 time fra Oslo.