onsdag 23. mai 2012

9 spente barn på orkesterøvelse

 Mandag 21. mai ble dagen da denne flotte gjengen med fiolinister fra Immanuel musikkskole fikk reise til Bangkok Patana School og øve sammen med "Primary Strings". Dette er noe som vi har gjort flere ganger før, men det begynner å bli en god stund siden, så de aller fleste av disse barna hadde aldri vært med på noe liknende og var veldig spente.
 Jeg fikk notene tilsendt bare fem dager i forveien, så vi hadde ikke mye tid til å forberede oss på.To av barna var også bortreist helt til søndagen, så det ble en skikkelig utfordring. Men alle gjorde sitt aller beste. Noen kom og øvde hver eneste dag fram til mandagen, og alle klarte seg ganske godt, synes jeg.
 Typisk meg at jeg ble så opptatt med det som skjedde at jeg glemte å ta bilder under selve øvelsen, men her ser dere i hvert fall 9 fornøyde barn etterpå. Vi er også invitert til å bli med å spille de tre stykkene vi spilte sammen denne dagen på konsert 19. juni. Dersom de foresatte lar barna få fri fra skolen til dette, så blir vi med.

1 kommentar:

Anonym sa...

gratulerer og lykke til 19.juni og videre framover.Guds velsignelse til dere alle