mandag 25. februar 2008

"Vinterferie",besøk og dåp.

Kari, Knut og Ola har hatt en uke fri fra skolen. De to eldste benyttet anledningen til å reise rett fra skolen fredag 15.februar med bussen alene til Rayong for å drive med wakeboarding og gjøre lekser(Kari). Må innrømme at jeg var litt nervøs, men de så veldig fornøyde ut da de kom hjem på mandagen. På onsdag kom minstebroren min Øystein, Tommy og Steinar fra Norge, så da ble det masse gøy resten av ferien for dem også. Først i Bangkok, og fra torsdag i Chaam/Hua Hin.
Samtidig som Kari og Knut var i Rayong hadde Dag seg en koselig helgetur til Hua Hin sammen med storebror Kenth som skulle videre til Singapore i forbindelse med jobben. Sammen med Helge(nevø) og Elisabeth hadde de et mini slektstreff.
Ola og jeg fikk dermed en fin, rolig helg i Bangkok.
Litt senere i uka fikk Ola oppfylt ønsket sitt for ferien, å gå på Ocean World, som er et stort akvarium på et kjøpesenter i byen. Der hadde de fått en kjempeblekksprut han hadde lyst til å se. Dag tok han med dit.

På fredag var det dobbel norsk barnedåp for Thanan(til Anne og Be) og Gabriel(til Anne Brit og Arne). Dag var prest, jeg organist, og vi hadde også med oss fiolingruppen for de eldste elevene mine som Susanna leder. Jeg var så heldig å få lov til å være fadder for Thanan. (Låner et bilde fra Anne og Be sin blogg. Håper det er greitt.?)Immanuel og Santitam menigheter var invitert i tillegg til misjonærer og andre venner, så det ble et stort arrangement.Etter dåpen var det middag og kaker til alle utenfor(i soi 50).
Lørdag-søndag var det møte for LMT(Lutheran Mission in Thailand). Kjekt å være sammen med kollegaer også fra Finland, Singapore, Japan, Hong Kong og Australia.
For min del så ble det ellers også litt jobb/undervisning i løpet av uken.

Jeg beklager at jeg ikke har bilder fra uka som gikk, men vi har lånt vekk kameraet vårt til mor til Em som hadde "Graduation" på fredag. Jeg har heller ikke hatt kontakt med Em, så jeg vet ikke hvordan det går med ham.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er kjempefint det bilde du lånte. Tusen takk for at du ville være fadder for gutten vår.

Hilsen Anne