mandag 26. desember 2011

Video av Handels Halleluja

Nå har Dag laget en video av siste sang på konserten vår 18. desember. For dere i Norge som er vant med høy musikalsk kvalitet er det kanskje ikke så veldig bra. Jeg har ennå ikke noe kor her, så jeg hadde øvd inn sopranstemmen med de yngste fiolinelevene mine. Noen av dem er ennå brummere, men alle fikk være med. Ellers fikk jeg samlet sammen noen kolleger, og hele koret sang sammen første gang 1,5 timer før konserten startet. Derimot er det jo ikke så verst å ha eget orkester. For meg og for mange som hørte på ble dette en stor opplevelse. Håper dere kjenner litt av stemningen dere også. En god del av publikum hadde aldri før hørt et kor eller orkester i det hele tatt. Ha en fortsatt god jul!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Solveig. Halleluja var en nytelse og høre på. Den konserten kan du være kry over. Gratulere.
Klemmer farmor

Anonym sa...

Tusen takk for Dropbox og herlig konsert! Vi har hørt sammen med venner både her og hos noen i går kveld. Fantastisk flott!! De er heldige disse barna og ungdommene som får være med å prise Gud på denne måten. Det er lærdom for hele livet!! Gud signe dere alle!! m or