torsdag 6. oktober 2011

Besøk av gruppereise fra Norge

Noen ganger får vi besøk fra Norge i Immanuel. På mandag kom en ganske stor gruppe fra Ravinala-reiser innom. Vi har mange støttespillere i Norge, og det kan være godt og nyttig for dem å få se med egne øyne og lære litt mer om det prosjektet de støtter. Noen ganger kan det også være folk som ikke kjenner særlig mye til NMS på forhånd som kommer, og som kan komme hjem til Norge etterpå med et varmt hjerte for f. eks. barnehagen i Immanuel og Lovsangshjemmet.
Her forteller rektor Chommanat og Anne om barnehagen.
Barna i barnehagen fikk øvd seg på å snakke litt engelsk og opptrådte også med sang og dans. Men her på bildet er det den besøkende gruppen som må vise fram sangferdighetene sine.
Før besøket i barnehagen arrangerte jeg også en liten fiolinkonsert nede i kirken i anledning besøket. Fint med alle muligheter for å trene seg i å opptre. Denne gangen hadde jeg med meg fem av de eldste elevene mine, og også en liten gutt fra barnehagen. Som vanlig ble jeg så opptatt med konserten at jeg ikke fikk tatt noen bilder.

Bye, bye...

Ingen kommentarer: